loading...
پسـر یـخـی
امیر بازدید : 95 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (3)

چقدر دلم می خواست تو صف اول نماز جماعت باشم

 

ولی الان دوست دارم

 

نه تنها صف اول ، بلکه جلوتر از صف اول جای باشم

 

حتی جلوتر از پیش نماز

 

همه به من اقتدا کنند

 

فکر کن

 

چقدر مهم میشم

 

نماز تموم میشه

 

همه به سمتم بیان

 

روی دست بلندم کنند

 

وای

 

چقدر عزیز میشم

 

چند قدمی حرکتم می دهند

 

یکی فریاد می زند : 

 

بلند بگو اشهد ان لا اله الا الله . . .

 

اشهد ان محمد الرسول الله. .

شاید این آخر عشق است. . .

 

(پسر یخی)

 

پسر یخی...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازنين در تاریخ 1392/08/19 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

غنچه با دل گرفته گفت:

زندگی

لب ز خنده بستن است

گوشه‌ای درون خود نشستن است

گل به خنده گفت

زندگی شکفتن است

با زبان سبز راز گفتن است

گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه

باز هم به گوش می‌رسد

تو چه فکر می‌کنی؟

کدام یک درست گفته‌اند؟!

من که فکر می‌کنم

گل به راز زندگی اشاره کرده‌است

هرچه باشد او گل است

گل یکی دو پیرهن

بیشتر ز غنچه پاره کرده‌است!

این نظر توسط zahra در تاریخ 1392/08/17 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

فوق العاده بود

این نظر توسط اشکناز در تاریخ 1392/08/12 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

وای تنم مور مور شد دیونه خدانکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فیلم ها و اهنگ های کم حجم با متن
  • دانلود اهنگ های جدید با متن و حجم کم
  • دنياي هنرمندان و عاشقان
  • سراینده آواز عشق
  • به همین سادگی
  • سه روش وبگردی رایگان
  • عشق ممنوعه
  • ردپای عشق
  • سکوت تنهایی
  • ملودی زیبا زندگی
  • راه های جذب مردان
  • دخترک تنها
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • اينجاهمه چي درهم
  • درج آگهی رایگان
  • به روزترین سایت موسیقی در ایران
  • علمی فرهنگی
  • ♥بــــه خـــــاطر عشـــــــقم♥
  • وبلاگ برای دانلود
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • لبخند بزن
  • چشم انتظارگل نرگس
  • architect14
  • دانلود باز - مرجع برتر دانلود
  • مثل ماه روشن...
  • دلتنگی
  • San Andreas 7
  • وب سایت تفریحی ژیـگــول
  • چهره بلاگ
  • gole shaghayegh
  • فروغ ، از تبار شاعران دل سوخته
  • ترانه ی خونه ی من
  • khaterat
  • عشق ممنوعه
  • ســیـنـما مــدرن
  • خودمونی
  • par haye khise ehsasam
  • کلبه دلتنگی هام
  • زهی عشق
  • لاک پشت های نینجا
  • پسر شکلاتی
  • اینجا فقط داستان هست
  • lost memories
  • کلبه خنده
  • تنها بهانه ی زندگی
  • تک ستاره من
  • خیانت تلخ
  • حسین تهی
  • روزهای پابوس آقا
  • عروسک
  • MA2TA
  • بچینگ
  • هر آنچه که نیاز شماست
  • پیچک
  • نگاهی نو
  • تنــــــــ♥ــا تـــــــرین
  • marefatia
  • من و خدا
  • alone
  • وبــــــــــلاگ پـــــــــرنــــــــس
  • خاطرات تنهایی من
  • حمید و مهسا
  • جملات عاشقانه
  • عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوعات وبلاگ را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 847
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 9,443
  • بازدید کلی : 428,630