loading...
پسـر یـخـی
امیر بازدید : 91 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (4)

آسِمـــاטּ اینجـا آبـــے سـت!!

مـَــטּ بیــטּ غَـــریبـــﮧ هـا نیستـَــم...هَمـــﮧ آشنـــاینــב !

میــــבانـــے ؟

پـــوسیـــבه اســت ...

دلَـــــم بیــטּ هَمــﮧ آشنـــایـــاטּ غَـــریبـــﮧ !

احســاس حُبـاب را حـالا میفهمـــم ...

وقتـــے روے آب نگــــراטּ تـــرکیــــבטּ اسـت.

حباب...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/06/01 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

مطالبت عالی بود...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرررسی ممنون زهرا جان...شکلک

این نظر توسط kimia در تاریخ 1392/05/27 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

امیر خوبی؟
درود برتو
اهنگت تو حلقم
فوق العاده
دوسش دارم
پسریخی مرسی به وبم سر زدی گلم
مطالبتو کم و بیش خوندم شکلک
بعدا میام همه رو میخونم
اما این حبابه از همه باحالتره
بازم وبم بیا
نظر نذاری کچل میشی
یه ویروسی تو وبم هر کی میاد با مطالب حال میکنه نظر نمیذاره کچل میشه
اونام که بدشون میاد انتقاد نمیکنن وبلاگاشون بسته میشهشکلک
lost memories
بدرود
پاسخ : هه باشه از دست شماها یه ویروس هاهه!!!مرسی ممنون باشه...

این نظر توسط آنی در تاریخ 1392/05/26 و 19:07 دقیقه ارسال شده است

زیبــــــــــا بود گلم...عالی عالی عالی...لذت بردم عزیزمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون خودت گلی...شکلک

این نظر توسط گندم از پسر شکلاتی در تاریخ 1392/05/26 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

سلام امیر جان
به من سر زده بودی گفتم منم سری به وبت بزنم.مطاللت عالینشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
من تو این وب دومم که تو قسمت وبلاگ آدرسشو برات گذاشتم داستان مینویسم.خوشحال میشم بیای و داستانمو دنبال کنی.ی جورایی وب دوممه
من که خیلی دوست داشتم.بازم بهم سر بزن.
راستی اگه منو بلینکی تو قسمت صفحه اصلیه وبم میتونی وبلاگ خودتو ثبت کنی و لینک بشی.در هر صورت خبرم کن.من منتظرمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام داداشم..باشه حتما میام به داستانات سر میزنم..باشه اینم لینک میکنم..شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فیلم ها و اهنگ های کم حجم با متن
  • دانلود اهنگ های جدید با متن و حجم کم
  • دنياي هنرمندان و عاشقان
  • سراینده آواز عشق
  • به همین سادگی
  • سه روش وبگردی رایگان
  • عشق ممنوعه
  • ردپای عشق
  • سکوت تنهایی
  • ملودی زیبا زندگی
  • راه های جذب مردان
  • دخترک تنها
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • اينجاهمه چي درهم
  • درج آگهی رایگان
  • به روزترین سایت موسیقی در ایران
  • علمی فرهنگی
  • ♥بــــه خـــــاطر عشـــــــقم♥
  • وبلاگ برای دانلود
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • لبخند بزن
  • چشم انتظارگل نرگس
  • architect14
  • دانلود باز - مرجع برتر دانلود
  • مثل ماه روشن...
  • دلتنگی
  • San Andreas 7
  • وب سایت تفریحی ژیـگــول
  • چهره بلاگ
  • gole shaghayegh
  • فروغ ، از تبار شاعران دل سوخته
  • ترانه ی خونه ی من
  • khaterat
  • عشق ممنوعه
  • ســیـنـما مــدرن
  • خودمونی
  • par haye khise ehsasam
  • کلبه دلتنگی هام
  • زهی عشق
  • لاک پشت های نینجا
  • پسر شکلاتی
  • اینجا فقط داستان هست
  • lost memories
  • کلبه خنده
  • تنها بهانه ی زندگی
  • تک ستاره من
  • خیانت تلخ
  • حسین تهی
  • روزهای پابوس آقا
  • عروسک
  • MA2TA
  • بچینگ
  • هر آنچه که نیاز شماست
  • پیچک
  • نگاهی نو
  • تنــــــــ♥ــا تـــــــرین
  • marefatia
  • من و خدا
  • alone
  • وبــــــــــلاگ پـــــــــرنــــــــس
  • خاطرات تنهایی من
  • حمید و مهسا
  • جملات عاشقانه
  • عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوعات وبلاگ را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 847
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1,162
  • بازدید سال : 9,436
  • بازدید کلی : 428,623